تبلیغات
“دنا” سومین خودرو با برند ملی - طراحی خودروی جدید سایپا در سال آینده آغاز می شود
“دنا” سومین خودرو با برند ملی
عکس داغ داغ رو از اینجا بگیرید..........
با سلام خدمت همه بازدیکنندگان محترم متاسفانه به دلیل مشغله های اینجانب یه چند ماهی وبلاگ خوابیده بود به طوری که بازدید روزانه به زیر 100 نفر رسید. خوشتبختانه تونستم با برنامه ریزی که انجام دادم یه وقت کوچکی برای آپدیت کردن این وبلاگ پیدا کنم و امیدوارم بتونم در خدمت شما دوستداران ماشین باشم و این فرصت رو غنیمت میدونم و تعدادی از کارهای انجام شده و همچنین برنامه هایی که در آینده انجام خواهد شد رو خدمتتون ارائه میدم: کارهای انجام شده: 1-تغییر فالب جهت جلوگیری از یکنواختی و همچنین بهینه شده با اینترنت های کم سرعت 2-اضافه شدن بخش تبلیغات و فروشگاه به سایت (فروشگاه اختصاصی سایت نیست) 3-پاسخگویی به نظرات دوستان 4-ارسال لینک وبلاگ به سایر وبلاگ ها جهت همکاری بیشتر و بالا رفتم بازدید روزانه 5-بهینه سازی وبلاگ برای هر چه بهتر دیده شدن در موتورهای جستجوگر 6-...... برنامه های آینده: 1-اضافه شدن فروشگاه اختصاصی وبلاگ 2-تبدیل وبلاگ به سایت با همکاری شما دوستان و سروران گرامی 3-طراحی اختصاصی قالب سایت یا وبلاگ لطفا در نظرسنجی های سایت شرکت کنید. از اینکه ما را همراهی میکنید سپاسگذارم و امیدوارم با کمک شما دوستان بتونیم به اهداف این وبلاگ دست پیدا کنیم.


بازدید : مرتبه
تاریخ : دوشنبه 26 مرداد 1388
به گزارش خبرخودرو ، معاون بازرگانی گروه خودروسازی سایپا ، کاهش هزینه های تولید را از عمده ترین برنامه های در دستور کار این گروه بیان نمود و اظهار داشت : با توجه به روندافزایشی قیمت ها و نرخ تورم ، شرکت سایپا در نظر دارد در سال جاری ، قیمت خودروهای تولیدی را در پایه ای مناسب ثابت نگه داشته و افزایش قابل توجهی در محصولات خود نداشته باشد. غلامرضا مؤذنی در ادامه گفتگو با خبرخودرو افزود : معاونت بازرگانی سایپا به دلیل گستردگی و حجم بالای فعالیتهای خود در سال گذشته مباحث بسیاری در رابطه با کاهش هزینه و در حقیقت قدرت چانه زنی و رقابت در بازار در دستور کار خود داشت که خوشبختانه به بخشی از این اهداف دست یافت، از جمله کاهش هزینه ها در قیمت خرید مواد و افزایش منابع تأمین کالا که باعث افزایش رقابت در بین تأمین کنندگان و در نتیجه خریداری کالاها با قیمت مناسب و بهتر گردید.

وی همچنین میزان رشد درآمد فروش و تولید سایپا را به ترتیب 5/17 و 15 درصد بیان کرد و گفت : خوشبختانه در سال گذشته ، شرکت سایپا ، رشد تولید قابل ملاحظه ای را تجربه نمود و بیشتر اهداف مورد نظر شرکت محقق گردید و در سال جاری نیز یکی از برنامه های در دستور کار شرکت افزایش تولید است که امید دارد با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ، به این میزان از رشد تولید و تحقق برنامه ها و اهداف دست یابد.

وی بیشترین سهم بازار خودروی سواری کشور را متعلق به گروه سایپا دانست و تصریح کرد : در سال گذشته 52 درصد از سهم بازار خودروی سواری کشور و 6/48 درصد را سهم کل بازار خودروی ایران متعلق به گروه سایپا بوده که این ارقام نشان می دهد که نه تنها سایپا خودروساز دوم نیست ، بلکه خودروساز برتر ایران است.

معاون بازرگانی سایپا در ادامه به افزایش 4 برند اختصاصی سایپا تا سال 90 اشاره و خاطر نشان کرد: قطعاً بخشی از این اتفاق در سال جاری محقق می شود که این حرکت غیر از تولید مینیاتور است ، چرا که با توجه به تغییرات در تولیدات و پلت فرم مشترک مینیاتور تنوع محصولات گروه افزایش یافته و در سال آینده به بخش دیگری از موفقیتها دست خواهیم یافت.

مهندس مؤذنی همچنین از تولید انبوه مینیاتور از نیمه دوم سال جاری خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال آینده نیز ، خط تولید مینیاتور به ظرفیت نهایی خود دست یافته و با نصب موتور ملی به تولید انبوه خواهد رسید.

وی با اشاره به بهره برداری بیش از 30 پروژه مهم در سال 87 گفت: در سال جاری اکثر این پروژه ها به مرحله تولید خواهند رسید همچنین بخشی از محصولات جدید شرکت تغییرات بر روی خودروی پراید است که بخشی از آن امسال و بخش دیگری از آن در سال آینده و در چند مرحله انجام خواهد شد و در نهایت محصولی با شکلی جدید از پراید عرضه خواهد شد.

وی در ادامه به طراحی خودروی جدید دیگری توسط گروه سایپا اشاره و تصریح کرد: در سال آینده ، سایپا طراحی خودروی جدیدی را آغاز خواهد نمود که هم اکنون فازهای مقدماتی این کار بررسی و طراحی و مطالعات اولیه در حال انجام است تا زمانی که به مرحله ای برسد که بتوان به عنوان پروژه ای رسمی در سایپا مطرح گردد.

وی با اشاره به برنامه سمت 90 شرکت و رشد صادرات خاطر نشان کرد: شرکت سایپا اعتقاد دارد که صادرات از مباحث مهم در صنعت خودرو است ، بدین ترتیب با حضور در بازارهای صادراتی در سال گذشته ، 42 درصد رشد صادرات داشته است و بر اساس برنامه سمت 90 شرکت سایپا سهم مجموعه خود را به میزان 20 درصد دیگر افزایش می دهد .

وی در انتها سود خالص دریافتی شرکت سایپا را در سال گذشته 7 هزار و 287 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در سال گذشته شرکت سایپا در بین شرکتهای بورسی ، مقام اول را در کسب سود خالص دریافت نمود و توانست نظر سهامداران را جلب کند و به اهداف مد نظر دست یابد که تمام این موارد با توجه به مدیریت خوبی بود که در سطح گروه سایپا اعمال گردید.




طبقه بندی: نمایشگاه ماشین، 
برچسب ها: طراحی، سایپا،
ارسال توسط نیما
آرشیو مطالب
نظر سنجی
قالب جدید چطوره؟






صفحات جانبی
پیوند های روزانه
امکانات جانبی
اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها
blogskin

موبایل

فال حافظ

دانلود

خرید اینترنتی