تبلیغات
“دنا” سومین خودرو با برند ملی - Edo Competition Ferrari Enzo XX Evolution
“دنا” سومین خودرو با برند ملی
عکس داغ داغ رو از اینجا بگیرید..........
با سلام خدمت همه بازدیکنندگان محترم متاسفانه به دلیل مشغله های اینجانب یه چند ماهی وبلاگ خوابیده بود به طوری که بازدید روزانه به زیر 100 نفر رسید. خوشتبختانه تونستم با برنامه ریزی که انجام دادم یه وقت کوچکی برای آپدیت کردن این وبلاگ پیدا کنم و امیدوارم بتونم در خدمت شما دوستداران ماشین باشم و این فرصت رو غنیمت میدونم و تعدادی از کارهای انجام شده و همچنین برنامه هایی که در آینده انجام خواهد شد رو خدمتتون ارائه میدم: کارهای انجام شده: 1-تغییر فالب جهت جلوگیری از یکنواختی و همچنین بهینه شده با اینترنت های کم سرعت 2-اضافه شدن بخش تبلیغات و فروشگاه به سایت (فروشگاه اختصاصی سایت نیست) 3-پاسخگویی به نظرات دوستان 4-ارسال لینک وبلاگ به سایر وبلاگ ها جهت همکاری بیشتر و بالا رفتم بازدید روزانه 5-بهینه سازی وبلاگ برای هر چه بهتر دیده شدن در موتورهای جستجوگر 6-...... برنامه های آینده: 1-اضافه شدن فروشگاه اختصاصی وبلاگ 2-تبدیل وبلاگ به سایت با همکاری شما دوستان و سروران گرامی 3-طراحی اختصاصی قالب سایت یا وبلاگ لطفا در نظرسنجی های سایت شرکت کنید. از اینکه ما را همراهی میکنید سپاسگذارم و امیدوارم با کمک شما دوستان بتونیم به اهداف این وبلاگ دست پیدا کنیم.


بازدید : مرتبه
تاریخ : شنبه 2 آبان 1388
و اما این بار شرکت تیونر ادو کامپتیشن رفته سراغ فراری انزو و با یه تیونینگ جانانه ی این مدل بار دیگر تواناییشو به رخ همگان کشید.

خوب, این تیونر حرفه ای توانسته حجم موتور این انزو رو از 6 لیتر به 6.3 لیتر افزایش بده و هم چنین با تعویض سر سیلندر ها و جاهای دیگر با قطعات سبکتر و مقاوم تر و بهینه سازی های دیگر قدرت موتور این مدل را به 840 اسب از 650 اسب برساند که در نتیجه ی این اقدام دور موتور این مدل تا 9600 دور در دقیقه افزایش یافته و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت 3.2 ثانیه را به ارمغان رسانیده است همچنین حداکثر سرعت اعلام شده توسط این شرکت برای این مدل بیش از 390 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
کیت بدنه ی جدید این انزو شباهت بسیاری به مدل FXX دارد که تعویض سپر های جلو و عقب این مدل و ... روی آیرودینامیک این مدل تاثیر بسزایی داشته است.
بد نیست که بدانید ضریب تعویض دنده های این مدل هم از 110 میلی ثانیه به 60 یا 70 میلی ثانیه کاهش پیدا کرده که رقم واقعا خوبیه,هم چنین شرکت ادو توانسته با بهینه سازی هایش 100 کیلو گرم از وزن این مدل را نسبت به انزو های معمولی کاهش بده.
ظاهری اسپرت تر چابک تر به همراه رینگ و لاستیک های اسپرت تر و جدید از تغییرات اعمال شده ی دیگری اند.






منبع : tuningtalk.com


طبقه بندی: اخبار خودرویی جهان، 
برچسب ها: Edo Competition Ferrari Enzo XX Evolution،
ارسال توسط نیما
آرشیو مطالب
نظر سنجی
قالب جدید چطوره؟






صفحات جانبی
پیوند های روزانه
امکانات جانبی
اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها
blogskin

موبایل

فال حافظ

دانلود

خرید اینترنتی